Sökresultat för Karin M. Ekström...
Rensa filter?
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Consumer Behavior: Classical and Contemporary Perspectives provides a basic understanding of the subject of consumer behavior. A better understanding in terms of why and how people consume is particularly relevant in today’s society since consumption has become an increasingly important part of people’s lives.This book…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Brand Theories offers a multifaceted understanding of brands and branding. The purpose of the book is to provide the reader with a more advanced knowledge, by treating brands and branding from three different perspectives: a brand management perspective, a consumer perspective, and a critical perspective.
By allowing…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Konsumtion och konsumism Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap Sociala och etiska frågor
I Konsumentbeteende – klassiska och samtida perspektiv ges en grundläggande förståelse för ämnet konsumentbeteende. Kunskap om varför och på vilket sätt människor konsumerar är av intresse för flertalet samhällsaktörer, i synnerhet som konsumtion kommit att bli en allt viktigare del av människors liv.Boken skiljer sig…
Kategorier: Livsstil, hobby och fritid Mat och dryck Matlagning: länder och regioner Resor och platser
Boken ägnas en bransch i tillväxt den kulinariska turismen. Mat och dryck blir en allt viktigare anledning att resa och besöka intressanta mål som erbjuder lekamlig spis. Svenska regioner satsar alltmer medvetet på att bli attraktiva alternativ till Provence eller Toscana. Men dit är vägen krokig. I boken får läsaren…